ElifPeker06 Kızlar 10+1deyim ve baş ağrıları başladı birden bire bayada şiddetli birden bakıyorum geçiyo geri ağrı saplanıyor bune Allah aşkına parol içiyorum artik dayanamıyorum.sizlerdede oldumu bi bende mi var
Kubra-5 Benim de oluyor 18. Haftamdayım.hamilelikte sadece parol ve magnezyum öneriliyor. Magnezyum kullanıyorum günde bi tane suda eritilerek içiliyor yeni başladım ama çok kişi faydasını görmüş.
Kubra-5 ElifPeker06 açıkçası ben nöroloji doktoruna çıktım. Çünkü bekarken de adet dönemimde baş ağrım şiddetli olurdu. Hala baş ağrım Tek taraflı oluyor genelde ve kusmaya sebep oluyor. O yüzden bana migren dedi hamilelerde magnezyum öneriyoruz iyi de sonuç alıyoruz dedi. Kanımdaki değerler gayet normal şuanda.