Arkadaşlar randevu alabilen varmı ya ben on gündür gece gündüz bakıyorum arıyorum yok talepte oluşturdum ama hiçbişey yok 37. Haftamda kontrole gel dedi doktor büyük ihtimal alttan kontrol edicekler ama nasıl yapıcam bilmiyorum 37. Haftamda gitsem randevusuz alırlarmı acaba bilgisi olan varmı