Merhaba sevgili anneler🌸
- Hafta içindeyim ve önceden ara ara olan sol bacağımla kalçamı birbirine bağlayan yerdeki ağrı bugunlerde arttı. Yatakta dönerken, yürürken ağrıyor. Her gün düzenli olarak yürüyüş de yaparım, hareketsiz biri değilim. Bebeğimin başı sol kasığımda muhtemelen o baskı yapıyor olmalı.
Sorum şu ki ağrı kesici ve vitamin hapları dışında bildiğiniz bir yöntem var mı bu ağrıyı azaltmak için?
(Arama butonu olmadığı için başlık açmak zorunda kaldım ilk kez buradan adminlere sitem (: )