Ben transferim 9.gunu beta verdim 264 çıktı 11 gün 590 sonra kan istemedi sonra 5 gün sonra çağırdı gittim keseye baktı çok küçük dedi ikiz gibi gördü cuma tekrar çağırdı erken gittiğimden olabilir mi keseler küçük.cuma tekrar gidicem bakalım ne diyecek o gün gebelik rutin kan ve idrar testleri istedi çok şükür normal dedi temiz çıktı