Arkadaşlar merhaba, bunu bir sıkıntı gördüğüm için yazmıyorum ama yine de emin olmak istedim. 3 saattir falan bebek hiç durmuyor. Sürekli ve sürekli hareket halinde. 29. Haftadayız, evet hareketli bir bebekti zaten ama mesela 10 dk hareket eder yarım saat etmezdi. Saat 6 dan sonra yemek yedik, ondan beri hiç durmuyor. Böyle olan oldu mu hiç? Bir huzursuzluğu mu var anlayamıyorum da. Hiçbir ağrım sıkıntım yok. Biraz fazla yemişim midemi sıkıştırıyor o kadar ama her gün aynı zaten.