binnurmina demetu hatta şöyle söyleyim biz kendimiz çıktık odasına hiç kimse durdurup sormadı nereye gidiyorsunuz diye kimsede engel olmadı size yanlış bilgi vermişler bence 😊
demetu binnurmina vakalardaki artışlardan dolayı diye düşünüyorum ben. 3 ay önce biraz daha rahattı ortalık bilemiyorum. Ya da genel kurallar bu şekilde ama görmezden gelip, insanlarla uğraşmak istemiyor olabilirler.
Cansu-12345 demetu sanırım vakalar arttı diye bu şekilde oluyor.neyse sağlık olsun ozaman yapıcak bişey yok sağlıkla alalım da bebişlerimizi kucağımıza 😊
demetu Cansu-12345 Evet ya inşallah. En önemlisi o, gerisi hep teferruat. Siz kaçıncı haftadasınız doğuma ne kadar var
binnurmina demetu valla olabilirde 38+5 teyiz bakalım kısa sürede öğreneceğiz usulleri inşallah daha bekletmezse prenses😅
demetu binnurmina aramızda bişey yokmuş bizde 38+2’deyiz. Ben de bir an evvel gelsin istiyorum, içerde kaldıkça kilosu artıyor sezeryane gidecek diye korkuyorum 🙈🙈 hakkımızda hayırlısı hepimizin. Sizin doktorunuz da Neriman hanım mı?
binnurmina demetu Hemde nasıl okadar çabalıyorum gelsin diye tık yok malesef 🙈 Yok ben medicanada pınar hanıma gidiyorum 😊 İnşallah sağ salim kısa sürede gelirler 🥰
demetu Cansu-12345 Hadi Allah yardımcınız olsun, sağlıkla kavuşun bebeğinize. Ben 38+2’deyim, bekliyoruz bir an evvel gelsin diye
Kevseraydmr29 demetu ziyaretçi sıkıtlaması yok sıkıntı olmuyor babasında hiç ayrılmadı yanlarından hepimiz gidip görmüştük sadece fazla kalmayın diyorlar okadar ameliyata girdi yarım saat sürdü ve bize içerden bebişin ve annenin fotoğraflarını atmaya başlamışlardı
Momlife1 Cansu-12345 2020 Aralık ayında arkadaşım doğum yaptı sezeryan doğum olduğu için pcr istemişlerdi ama normal doğumda isteselerde sonuç yetişir öi bilemiyorum ziyaretçi kabul etmiyorlardı o zaman bende medicanada düşünüyorum senem Alkan Akalın doktorum en koşa zamanda soracağım bu durumu