Merhabalar gebelikte 28. Haftadayım 1 ay önce kaşıntı başladı önce dermatolog uyuz dedi uyuz tedavisi gördüm . Geçmedi sonra alerji tedavisi görüyorum bitmek üzere hafifledi ama tam olarak geçmedi . Kadın doğum doktorum tüm gebelik kolestazı var mı diye de baktı . Karaciğer enzimlerine baktı yok hiç bişey . Sanırım vücudumun gebeliğe karşı bi alerjisi . Doktorum öyle dedi . Doğuma kadar geçmez dedi . Kaşıntıların hafiflemesi için ne yapabilirim . Bu durumu yaşayan var mı