Areninannesi2 benimde sırtım kopuyo resmen nstse sancılarım çıkıyor ama genel olarak birşey hissetmiyorum açılmam yok bebek doğum pozisyonunda doktorum her an olabilir dedi şu anda çok şükür birşey yok ama adet agrısı gibi agrılarım var aralıklı olarak tedirgin panik heyecanindeyim iştahım varla yok arası çok garibim gerçekten 💆🏻♀️