Arashsn bende hiç yaptırmadım sörf şu pcr dan kaçtığım İçin eşimi bile şehir dışına tek yolladım geçenlerde covid şüphesiyle yaptırdım Allah Allah bumuymuş korktuğun şey dedim bence iğne olmak daha korkunç aksjka yarın karantinam doluyor tekrar olucam 0 korku çünkü beni sarsmadı açıkçası saliselik bişey bile değil