biroglanannesii Sizler yaptırdıysanız kaçıncı haftanızda yaptırdınız ? Ben 22 haftalık hamileyim ve 23. Haftamda yaptırmak istiyorum . Erken mi sizce karnımda baya belirgin ama 🤔
31hulya31 biroglanannesii 30 haftadan itibaren yaparız demişlerdi bana göbek daha net belli olduğu icin daha erken canım sana
Fadikb biroglanannesii göbeğim çok belli olmadığı için ben 32. Haftada yaptırdım 🥰 ama 23. Haftada erken gibi geldi bana
Deletedmom54555 Karnınız belliyse yaptırın bence havalar iyice soğumadan 😅 ben 30 haftalık oldum hala karnım minnak olduğu için bi kaç hafta daha bekleyeceğim 😂
Deletedmom54555 biroglanannesii bende bi an önce şişmek istiyorum ya 😂 nedense böyle anne psikolojisine bile giremedim unutuyorum hamile olduğumu bazen 😂
Bebisinibekleyen biroglanannesii 30 da yaptık, hem fazla agirlasmadan hem de hava kosullari müsaitken yapmanızı tavsiye ederim 😊 göbis belirginse çok tatlı çıkıyor fotolar🤰🏻
biroglanannesii Deletedmom54555 karnıma bakmasam bende unutuyorum hamile olduğumu 😂 Hiç hamilelik belirtileri olmadı bende 🤣
Deletedmom54555 biroglanannesii bende de olmadı ne mide bulantısı ne bişey 🧿😂 erkek benim sizin cinsiyet ne 🤗
Rabia4650 Bende çok merak ediyrm ne zman yapılmalı. Ben 31 haftalık oldum ama sanki hala çekim için uygun değil daha buyurse daha güzel olur gibi geliyor
Askiletotomsu Gebeligimin şişko halleri yaza denk gelirse yazın sahilde kumsalın renginde beyaz bir elbiseyle düşünüyorum 💕