HilalDhn Kızlar sizlerde bakıp bir fikir verir misiniz? Doktor rahmin sağ tarafa doğru meyilli dedi bir sıkıntı olmaz dedi folik asiti değişikliği yaptı 4+6 daymışız yarın 5. Hafta dedi 10 gün sonra da kontrole çağırdı🌸 ![https://imgyukle.com/i/kCSSNe]
SerraveAnnesii Hayırlı olsun 💖 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 Benimde rahmim ters 5. Aya girdik doktorum bir sorun olmayacağını 3. Aydan sonra rahim büyüdükçe normale döneceğini doğumda da herhangi bir sorun olmayacağını söyledi☺️
HilalDhn SerraveAnnesii teşekkür ederim amin 🙏 Annemler de öyle diyor sağ taraftaydınız hep diyor 😅😅 çocuğum da anasına çekecek herhalde 🙊
SerraveAnnesii HilalDhn Hahha 😂😂 ne güzel işte zaten bir sorun olsa doktorunuz söylerdi endişelenmeye gerek yok 🥰
HilalDhn minik4550 gebelikten çok uzun bir süre önce değil aslında 10 gün filan kullandım ben folbiol kullanıyordum