Doğum yaptığım gün ve ondan sonraki gün yoğun kanamam oldu onun dışında olmadı benim de yani hafif hafif oluyor bazen hiç yok gibi kötü birşey olduğunu sanmıyorum çünkü hem kontrole gittiğimde doktor sordu hem sağlık ocağına gittiğimde orda sordular kanamayı bende hafif dedim yanlış veya ters bişey olsa söylerler di
HlyaSinanAk Bu arada sezeryan doğum yaptım