NazAkyol06 hamile olduğumu 5+2 günlükken öğrendim ama öncesinde hep adet olacakmışım gibi ağırlarım oluyordu şimdi oldum şimdi olucam diye bekliyordum. Normal galiba herkeste oluyor adetim 8 gün geçincede test yaptım pozitifti daha sonrasında da devam etti ağrılarım. Düşük tehlikem olduğu için progestan da kullanmıştım.