Oznurrrrrr 38+2 yarın sezeryan olucam en son 2686 gram çıktı oğlum. Gelişme geriliği var , kilo olarak az sadece. Umuyoruz ki emme refleksi gelişmiş , akciğerleri gelişmiş bir şekilde doğarsa küveze girmeyecek 💙 sizde içinizi ferah tutun bol bol dua edin