Sezinbarbaros Sabahtan beri aşırı bir kasık vajina ağrısı çekiyorum yürürken canım yanıyor aşağıya çok baskım var belimde ağrım hafif ama popoma bile vuruyo ağrısı böyle olupta doğuranlar varmı acaba 37+2 yiz
Merveelisa Sezinbarbaros kanala girmeye calisiyo olablir assada hareket edince popodan bile hissediyo insan dediğin gibi
Minikannecik2 Sezinbarbaros ay ben 37+1 im yürürken çok agriyor kasılıyor umarım doğurmam kimse yok yanımda pazartesi annem gelecek onu bekliyorum eşim askerde 😢 senin ki de hayırlısıyla gelsin inşallah
Sedaakgulx Sezinbarbaros bende 37+1 bugün aynı şeyleri yaşıyorum vajinam yürürken aciyo belim hep agriyo zaten. Bugün doktora sordum normal onlar olmalı zaten genişliyo pelvik bölge o yüzden oluyo dedi.
Sezinbarbaros betulgur1 yorucu olmaya başladı çok keşke doğsa ama bu belirtiler de acabamı geliyomu düşüncelerine soktu beni eşimde bence bu gece doğurursun diyo heycanlıyım çok
Sezinbarbaros betulgur1 şimdi nasılsınız hala devam ediyormu ağrılarınız başka bir belirtiniz oldumu ben hala aynı ağrıları çekiyorum sanki bebeğimin hareketleri bile azaldı
Sezinbarbaros Minikannecik2 bendede durum aynı bel ağrım çoğaldı korkuda basıyo ama heycanlıyımda ishalim var iki gündür buda doğum belirtisiymiş
Ecemiz Bende 38+4um kızlar sabahtan beri iç çamaşırım ıslanıyor ama az az su gelmesi böyle yavaş yavaş olurmu sizce bide sürekli bebeğimin başını hissediyorum kasıklarımda itiyo gibi böyle onun dışında bir ağrım acim yok doğururmuyum acaba
34Kubra Ecemiz su birden geldiği gibi sızıntı şeklinde az az devamlı gelebiliyormuş. Sürekli geliyorsa sudur muhtemelen rengi yeşil ve kahve olmadığı sürece sıkıntı olmuyor dedi ebe.
Sezinbarbaros Ecemiz aynı şey gecen hafta bendede oldu doktoruma sordum suyun gelse duştada olsan tuvalette olsan mutlaka anlarsın dedi o yüzden benimkisi akıntıymış peçete koyuyorum mecburen
2015-2021 Ecemiz bence doktora gidin arkadaşımınsa sizin gibiydi bi gitti doktora meğersem bebeğin suyu azalmış susuzda bebek durmuyca icin hemen doğuma aldilar eğer girmeseymiş kuruluktan bebeği kaybedebilirmis
Minikannecik2 Sezinbarbaros ay hadi hayırlısı olsun canım ben hala tek kalıyorum 15 aylık oğlum var gece falan dua edip yatıyorum salı günü gün alacağım annem gelecek pazartesi
Ecemiz 34Kubra evet sabahtan beri değiştiriyorum sürekli ıslanıyor ne yapmalıyım doktora gitmeli miyim
34Kubra Ecemiz gittiniz mi doktora su gibi geldi bana da . Doktorlar da zaten gidince kesin su ya da akıntı diyemiyor o yüzden sizin de net anlamıyor olmanız normal . ultrasondan bakıyor bebişin suyuna azalma var mı diye. Ya da test yapıyorlar.
Ecemiz Bkmezc ya şimdi oraya gidince de hayır bu su değil falan boşuna gelmişsin gibi yaparlar diye çekiniyorum açıkçası
Bkmezc Ecemiz bana doktorum dediği anlamazsan eğer ped koy ve yarım saat dinlen sonra kalk eğer gelmezse o su değil demişti
Sezinbarbaros Kaderx aynıyız en son geçen hafta cumartesi gittim 3 kilo dedi pazartesi kontrol var bakalım pazartesiye kadar gelicekmi bebiş