swetty_18 1 hafta önce ayrıntılı ultrason çektirdim hersey normal cıktı cok şükür..sadece bebek plesantanın arkasına konumlanmıs dedı doktor..bunun bı zararı varmıdır
Cicilibicili swetty_18 hayır bir zararı yok. Önde olunca hareketler biraz az hissediliyor, bir de ultrason foroğrafları bulanık çıkıyor biraz
-YildizTozu- swetty_18 hayır hiç bir zararı yok benim de plasentam önde. Hareketleri daha az hissediyorsunuz hepsi bu 🍀
swetty_18 Denizyildizii kendı doktorum ızındeydı o yuzden soramadım pazartesi randevum var..ultrason çeken doktora sordum oda bı zararı yok dedı ama
swetty_18 Cicilibicili teşekkürler cevabınız için..içim rahatladı en azından randevuma kadar telas yapmaktan kurtuldum 🙈