Gebeliğimin başından beri böyle. Hiç hareket etmiyor değil ama genel anlamda çok hareketli değil, sakin bi bebek. Doktor günde en az on defa hareket ettiğini hissediyorsan sorun yok dedi ama yinede korkuyorum bazen 🥺 Nst’de de çok hareket etmiyor, hemşireler sürekli karnımı dürtüyor. Benimle aynı durumu yaşayıp içimi rahatlatmak isteyen annişler varsa dinlemek isterim. 🥰