Kızlar kanı ilk sildim ölçtüm 111,sonra tekrar ölçtüm 132,bir daha ölçtüm 126 çıktı.Öğlen bulgur köftesi üstüne de kıyma yemiştim normalde hiç çıkarmaz bulgur şekerimi ama 4 saat boyunca hep bu değerler arasında şekerim yani 120 lerde 2. Saatten sonra 120 nin altında olması gerekmez mi? .37+2 yim. Normalde 2. Saatte hemen 90 lara düşerdi ara öğün yapardım. Şimdi niye böyle oldu fikri olan varmı? 1 haftadır da ölçüm çubuğum yoktı ölçemiyordum şekerimi moralim bozuldu😔