Ozlemmirza Bebeğim 4 günlük hiç uyanmıyor. Sarılık değeri 12,7 çıktı. Burnunu ayağını sıkıyorum ağzına verince hemen gözleri dalıyor bir türlü kendine gelmiyor ki doyurayım. Bu sarılık için başka ne yapabilirim Allah rızası için yardım
Mirasmamma Ozlemmirza gecen nette gördüm eğer uyanmıosa üstünü soy teni tenine degsın belki işe yarar
Merveonay Ozlemmirza canım sarılık çabuk artar çabuk düşer benim oğlumun gözlerinin beyazına kadar bir günde sararmıştı en son hastaneye yatıracaklardı o dereceydik ama 2 gün gece gündüz yarım saate bir alarm kurduk emzirdim sürekli uyuyorsa çoraplarını çıkardım ters çevirdim çimdikledim neler yaptım uyandırdım anca öyle düştü şükür hastaneye yatmadan yırttık ama ne yap ne et yarım saatte bir emzir tok olsada uyuyor olsada başka yolu yok bunun
Cicikus1 Ozlemmirza oğlum da uyuyordu ama ben uyurken de emzirdim, üç günde geçti çok şükür ne olursa olsun yarim saat en geç 1 saatte emzirin biz mama takviyesi de yapmıştık.
Azra57 Ozlemmirza gerekirse kaşık yada şırınga yardımıyla doyurmaya çalışın devamlı besini ıslatması lazım sarılıgınatabılmesi için tek çare sıkıp ayak altına çimdik atıpmuyandırıp yudum yudum anne sütü
Mmeelliikkee Ben de aynı şeyle mücadele ediyorum 18 günlük olduk .. çok zor uyandırmak.. ve uykuda asla emmiyor çekse bile yutmuyor ağzında biriktiriyor.. topuğunu sıkıyorum canını acıtacak kadar biliyorum ama umru değil benim içim gidiyor.. Şuan tek çözüm yıkamak bizde.. ama ilk hafta göbeği düşene kadar ben de çatladım . Sarılık oldu kanda baktılar yatış sınırında besleyin iki saatte bir üç saat uyanmazsa getirin dedi Dr .. bazen 3buçuk saat oluyor ama napimm mümkün değil insanlar inanmıyor uyandıramadığıma.. çok zorluyor maalesef
Ozlemmirza Mmeelliikkee bizim göbek düşmedi yıkayamıyorZ evet herkes sıkın uyanır diyo ama yok tepki hiç yok sap sarı oldu resmen
Nouwellemariee Bizimde sınırdaydı 1 hafta boyunca yarım saatte bir kalkıp emzirdim böyle atlattık canım. Uyandırmak için altını açıyordum. Çok geçmiş olsun ❤
Nouwellemariee Ozlemmirza ağlaya ağlaya uyandırmaya çalışıyordum sizi çok iyi anlıyorum çok zor bir süreç topuk cimcikleyin soyun zaten başka yapacak bir şey yok 😔