Hazella Normal doğumda alttan muayene olunuyorms dogumdan sonra gecelik daha iyi oluyor diyorlar. Kimisi ben gecelikle rahat edemedim pijama giydim diyor. Herkesin rahatlik görüşü farkli ben 1 pijama 1 gecelik koydum hangisiyle rahat ederim bilmiyorum benim sezeryan olacak Allah izin verirse.