atlasinannesiii Merhaba ilk çocuğum kızdı, kasim sonu doğmuştu. Önce bende sizin gibi düşünüp çabuk buyuyecek cok almayayım dedim ama resmen cocuk rezil oldu 😅 yetişmedi kıyafetleri hem kış hem, emerken akıyor ıslanıyor üstü, hem kusuyor 🙄 şimdi kısmetse oğlum olacak. 1 adet 10′lu hastane çıkışı, 2 adet tulum, 7-8 adet alt üst takım, bol bol iç çıtçıtlı badi, bir kaç alt eşofman aldım. 1-2 tanesi yenidoğan diğerleri 1-3 aylık. Fikir olur belki 😊 hayırlı doğumlar…