Kbryyy Bende 38+4 düm bugün doktora gittim hiç açılma yok. Hafta da iki kere yüzüyorum, sonra yürüyorum evde ise squat yapıyorum ama bana mısın demiyor. Hurma yiyorum o da yok. Artık pes etme noktasındayım