Cyda-123 bende adatıpa gidiyorum en baştan beri Fatma Bilginere çok memnunum gereksiz hiçbir işlem yapmıyor devlette yaptırdıysam tahlile bakıyor mesajlarıma dönüyor 37 haftalık gebeyim ilk baştan beri ona gidiyorum .. fiyatlar arttı 5000 normal Doğum 5500 zorunlu sezaryen oldu 165 muayene veriyorum 65 nst veriyorum