eso14 devlet hastanesinde hemşireyim doktorlar genelde çocuğun aldırılmaması ya da düşürülmeye çalışılmaması için olabildiğince geç söylüyorlar cinsiyeti çünkü hala cinsiyeti beğenmediği için bebeğini istemeyen aileler var malaesef doktor cinsiyeti görse bile söylemiyor olabilir ya da ultrason cihazı çok iyi değilse yanlışlık olmasın diye de tahmin etmemiş ertelemiş olabilir :)