1999luanne Slaytdaki yazıları pdfye dönüştürüp nasıl yazdirabilirim. Direk slayti yazdirabiliyorm ama sayfanın yarısı boş kalıyor slayt olduğu için ? Yani birinci ve ikinci sayfayı bi sayfada çıkartmak istiyorum
Muruvet 1999luanne bir kaç program var bununla ilgili örneğin ‘i love pdf.com ‘ diye bir site var ona girip bi bakabilirsin
Muruvet 1999luanne böyle uzaktan söyleyince olmuyor haklısın😂 bende öyle aşırı bilmiyorum bir kaç kez ihtiyaç duyunca kullanmıştım 😊YouTube dan nasıl yapıldığına dair video bulabilirsin belki onu bi dene
1999luanne Muruvet Türkçe çevirisini bilsem yapmak istediğimn bakicam ama onuda bilmiyorum çok komik 😀😀 pcden açınca slayt görünüyor tlfndan açınca pdf karar verip de yapamdm😄