Derya2867 26 haftalık hamileyim geçen hafta cuma günü ilk doz tetanoz aşısı oldum bu hafta pazartesiden beri bebeğimin hareketleri azaldı bu durumu yaşayan var mı ? Sebebi ney ki acaba?
dakpinar- Derya2867 dün 2. Doz tetanoz aşımı oldum ama en ufak bir yavaşlama yok 30.haftadayım. Sizin haftanız küçük ve o haftalarda azalıyor zaten merak etmeyin ama içiniz Rahat degılse doktora görünün bi 🤲🏻
Kelebekmadam Derya2867 ben bugün yaptırdım kolum çok ağrıyor bebeğim zaten hareketli değildi fazla ama hareket ediyor çok şükür 26.haftadayım bende
Derya2867 deno1 benim normalde sola değil de sağa yatınca tekmelerdi şimdi o bile azaldı daha az tekmeliyor tamam aşı sonuçta ölü virüs veriliyor ama bu kadar etkilemesi garip geldi
deno1 Derya2867 benim ikinci doz ilk dozdada azalmıştı hareketleri ama ben ozaman yeni hissetmeye başladığımdan herhalde düzensizlik var dedim ama ikinci dozdada aynı şey başıma geldi
Derya2867 dakpinar- pazartesi görünücem valla ilk 2 gün etkilemedi bu hafta pazartesiden beri azaldı hareketleri
Derya2867 Woman3535 doktora pazartesi gidicem şu an için tek sorun hareketlerinde azalma olması bu hafta pazartesinden beri bakalım düzelir diye bekledim ama ben uyarınca tepki veriyor yoksa normalde tekmeler atardı
Derya2867 Kelebekmadam kol ağrısı bende de çok oldu 1 gün sürdü sonra geçti 2 gün sonra da çocuğun hareketleri aZaldı işte