Haşimato tiroitli annelerim, 19 haftalık hamileyim tsh takibimi düzenli yaptırıyorum değerlerim iyi, ilaç da kullanıyorum. Ama son zamanlarda boğazımı biri sıkıyormuş gibi, sanki bir şey boğazıma sığmıyor gibi baskı hissediyorum. Ses tellerimde bile hissediyorum baskıyı. Çok canım sıkılıyor, hamilelikte tiroit büyüyebilir demişti doktor ama ondan mıdır. Böyle bi şey yaşayan var mı?