hulos_93 Mutlala doktora git canım bende gebelik kolestazından şüphelenildi test yaptırdık temiz çıktı cildiyeye yönlendirildim o da çok sıcak şeyler tüketmemem gerekliymiş kullandığım deterjandan da olabilirmiş
Flower106 Mutlaka dıktora gözükün, bu hafta kontrolümde özellikle kaşıntı durumu olursa muhakkak bana gel dedi. Bebek ve anne için ölümcül nir durummuş, Allah korusun🙏🏻