Ozlemclr ultrasonda bakarken olanları açıklıyor kan değerlerini de kan sonuçları çıkınca söylüyor ben not almıştım videodan sonra bendekiler böyleydi videoda olanları sonra not almıştım sonrasında kan için 10 gun sonra sonuclari almaya çıkmıştık
ayak eller gözüktü ,nazal kemiği burun kemiği bunu görmüş olmak çok önemli bizde bunu gördük bu ikili taştın parametr2si (down sendromlularda bu gözükmuyor ya d yassı oluyor )
ense kalinfi 0.8 m en yüksek 3.5
ağzını açıp kapatıyor
el ayak omurga popo yüzü hepsi gözüküyor
58 mm 12 hafta 2 gun ,şuan baş pop haric kısmı 58 milim 160 nabız
renkli ultrason bu haftalarda başlıyor bizde renkli aldık ,annem diyor babası gibi uzun boylu olcak diye görüntü de uzun çok, birde çok harejetli annem diyor bizler gibi biz hep geziyor bebekte hareketli bende normalde hareketiyim :)
çok harejetli bacaklar hep yukarda popo cok tukarda ve cok harejetli bir tahminde bulundurmycak heralde cinsiyet için de bir çıkıntımiz var ama erkekte ve kızda d olabiliyor ,ense kalinfi normal olması burun kemiği normal olmasi ikili testinde sonucunun güzel cikacagini gösteriyor omurga oluşmuş bağırsak karaciğer akciğer amniyo sıvısı çok güzel , bizde sonuclar boyleydi sayisal degerler de iyi olduğunu söylemişti canım 🙏 bende sonuçlariniz iyidir , içiniz rahat olsun , ikiliden sonra üçlüye gerek kalmadan sağlıkla ilerlersiniz insallah🧿😊