Gamze1351 sizinde melekleriniz var desenizé cennette bekleyen benimde 1bucuk yil önce 18haftalikken bir düşüğüm oldu şimdi herşeyden korkuyorum iş filan yapamiyorum doktorum haftada bir ptoluton iğne ve sabah akşam fitil olarak progestan verdi. İnşallah hepimiz sağ salim kucağımiza alırız. Dün kontrolüm vardı idrar yolu enfeksiyonum varmış doktor tek kullanımlik toz verdi dün akşam içtim. Leke kesildi gibi inşallah tekrar etmez 😔 bebeğim sağlıklıdır inşallah sağlıkla hayırlısıyla kucağımiza almayi nasip etsin Rabbim..