Bebek için:
12 parca hastane çıkışı
1 tulum çorabı şapkası vs. içinde
1 alt üst takım çorabı şapkası içinde
5tane ağız mendili
20 tane bez 2 tane alt açma örtüsü
Islak mendil
1 tane penye
1 tane kalın kışlık battaniye
1 tane tomurcuk battaniye
1 müslin örtü
Emzik,biberon
Puset,puset örtüsü
Kendim için:
2 takım lohusa pijaması biri kalın kışlık biri penye
4 tane alt iç çamaşırı
2 atlet
1 tane emzirme sütyeni (zaten göğüs pedi kullanacağım fazladan sütyen götürmeye gerek olduğunu sanmıyorum bir tanede üzerimde olacak hastaneye giderken)
Çorap,terlik
Ped
Emzirme önlüğü
Havlu
Dış macunu ve fırçası
Hastaneden çıkarken giymek içinde rahat bir takım koydum kendime.
Yarımlık bir kavanoz kayısı kompostosu koydum rahat tuvalete çıkmak için.
https://resimyukle.io/r/fslbFPCrbt hastanedeki bebeği yatırdıkları şeyin içerisinde kullanmak için böyle birşey koydum.
https://resimyukle.io/r/KecR27Avp5 herşeyi bu şekilde paketledim kullanılmayan eşyalar kirlenmesin diye.