SemraErkann KIZLAR 2.sezeryanda sancı oluyor mu merak ettim de kaçıncı haftalardan sonra oluyor acaba ? 2.sezeryanım bu arada ilkinde baya baya sancı agrı cektim unutulmaz sancılarım ilk gebeliğime ait 🤔😢
Kivanclimerve Kisiden kisiye degisir bu..ornek veriyorum ben 6 sene sonra ikinci sezeryanimi oldum cok agrim sancim oldu 7 gun agrim oldu..ablam 2 sene arayla ikinci sezeryanini yapti 2.gun kalkti cok agrisi olmadi..