Kızlar geçenlerde böyle bir post açmıştım karnımın üst tarafında elim kadar bir kısım uyusuk diye hatırlayan varsa. Bugün dr gittim dün acı ve agri da eşlik etti çünkü bu uyuşukluğa. Doktorum rahmin gerilmesinden dolayı olduğunu söyledi çok araştırmıştım bulamamamistm bi şey belki basına gelen olur diye bilgilendireyim dedim☺️