Bencedeoyle Yarın sezeryan doğumum var kızlar sizce depend mi kullanmalıyım yoksa canpedin hasta bezini falan mı daha önce hasta bezi kullandım ama depend kullanmadım hiç hangisini önerirsiniz
MercimekveAnnesi16 Bencedeoyle ben hastane de hasta bezi kullandım çokta rahat ettim sezaryendi benimki de eve gelince depend kullandım oda rahat ama dikişe azcık batma yapıyor
fatma1941 Depend çok kullanışlı oluyor ben normal doğum yaptım ablam sezeryan ikimizde depend kullandık aşırı rahat ettik ikimizde
MercimekveAnnesi16 Gul-42 birisi külot gibi öteki bebek bezinin büyük hali haliyle biraz kabarık duruyor
Gul-42 MercimekveAnnesi16 ha ben buyuk bebek bezı olandan aldım cunku kulot olan yara yerını kapatıodu doktorum kapatma dedı bebek bezı olan cok rahattı bnm ıcın