Sevgili anneler, ben 7+5 haftalık gebeyim. Bugün tavsiye üzerine başka bir doktora gittim. Bölmeli rahme sahip olduğumu söyledi. Bebeğin zamanla rahme sığmayıp diğer tarafa baskı yapacağını söyledi , erken doğum riski olabilir dedi. Şuanlık bir sıkıntı olmadığını söyledi. Kendi doktoruma yazdım, çok rahat bir hamilelik de geçirebilirsin ama perinatolojiye gitmen gerekebilir dedi. Bu tip bir durum yaşayan var mı? Şimdiden teşekkür ederim. 🙏🏻