Merhaba..Annelige alisma sureci dolayisi ile bu ani yazmak biraz aksadi..vee başlıyoruz..
9 ekim aksami hafifçe gelen nisanım sonrası biraz panik biraz sakinlik ile yatip uyududum.. ailem yanımdaydı ama babamiz gece mesaisinde .. esim ben gelmeden oglum doğmaz bekler dedi beni ve o gece bekledi,10 ekim sabahi saat 9 civari wc ye kalktıgımda nisanimin baya gelmişti.. ve birseyler yiyip gule oynaya ,aman daha gelmez suyum gelmedii derken hemşire hanım pat diye yatis verdi.. oha dedim noluyor derken acilmalarim kasılmalarım derken 11 de yatisim yapıldı.. ve ben 9 ay boyunca illa normal dogum yapacam dedikce,aman sen yapamazsim,stn narinsin dediler.. ve ben 15,25 itibarı ile catir catir doğurdum oglumu.. 15 dk sonrada ayaklanip odama gectim.. simdi oglum 11 günlük ve Aslan gibi MAŞALLAH.. ikimizde sapasaglim saglikli sekilde ciktik valla..
Hanimlar normal yada sezeryan fark etmez ama,ben bile normal yaptıysam herkez yapar bilesiniz..dogumdan sonraki rahatligi anlatamam size.. elbette sancilarim esnasinda zorlandim ama bebeğimi gördüğüm an saniyesinde yok oldu.. suni sancısız, kendi sancimla zor ama guzel bir dogum yaptim..
Darısı siz guzel annelerin basina..
Hepiniz sağ saglim aliverin kucaklariniza bebislerinizi..
Kendinize iyi bakin…
Ben artik happy kids deyim❤💙🦁