Merhaba kızlar çok şükür bugün sabah bebeğimi kucağıma aldım. Son üç ay feci şekilde kaşıntım oldu uyku nedir unuttum. Şimdi biraz hafifledi doktorum zamanla geçeceğini söyledi inşallah doğumdan sonra herkes kurtulur bu dertten. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Buarada spinal sezeryan oldum. Sormak istedikleriniz varsa zevkle cevaplarım.