zynp45 34+4 haftalık hamileyim.Sabahtan beri hep hareket halindeydim ev işleriyle upraştım.Ve bebişin hareketlerini bugün hiç hissetmediğimi fark ettim.Endişelenmeli miyim bilemedim.İçimi bir korktu
Petyynut Gündüz çok hareket ettiyseniz hissetmemiş olabilirsiniz yemek yiyip güzelce su içip sessiz ve karanlık bir odada solunuza uzanın 1-2 saat bekleyin