Bugün doktora gittik.Bebek 3700 Gr olmuş.39+3 doğum belirtisi bulunmuyor.Doktor normal doğum olacak dedi.1 hafta daha beklemek istedi.O zaman muhtemelen 4 kğ olucak.Normal doğum kolay olur mu?suni sancıyla şimdi alması iyi olmaz mıydı?Doktoru mu değişmeliyim?