sarptunamiz Eşim covid yoğun bakımda dua edin ne olur. 29 haftalık hamileyim güçlü olamıyorum çok özlüyorum. Böbrek nakli ve kalp rahatsızlığı da var. Covid olunca oksijen yetmedi. 3 doz aşı ciğerlere inmesini önleyemedi.
gl12cn34 sarptunamiz Allahım acil şifalar versin eşinize , sizlerde sabır ve dayanma gücü versin inşallah ❤️🙏🏻
Alya2733 sarptunamiz rabbim acil şifalar versin bak görürsün allahın izniyle iğleşip evine gelecek umudunu yitirme
Aytflz sarptunamiz sizin onun için şuan yapacağınız en güzel şey dua etmek Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah ❤️
hilalmevsim_3467 sarptunamiz Gerçekten çok üzüldüm rabbim şifa versin inşallah tez zamanda kavuştursun sizi🤲
Tugba86 sarptunamiz Rabbim acil şifalar versin inşallah.Tez zamanda size ve bebeğine kavuştursun sağlıklı bir şekilde
35SD28 sarptunamiz Rabbim şifa versin sizede güç kuvvet versin. Zor biliyorum ama bebeğiniz için güçlü olmanız gerek. Bende covit geçiriyorum bugün 11.günüm çok şükür hep ayaktaydım. Eşiminde 7.günü. Rabbim bu hastalığı bir an önce ülkemizden yok etsin 🤲
HavvaGuzey sarptunamiz canım Allah in izniyle atlatır Allah yardımcın olsun ve tez zamanda şifa nasip etsin inşallah
melekylmzr sarptunamiz bu hastalığı gebeliğimde geçirmiş biri olarak o kadar iyi anlıyorum ki sizi umarim rahat atlatır bebeğinizi düşünün geçicek bu günler inşallah Rabbim şifa versin geçmiş olsun canım
Sevci sarptunamiz kuzum sabırlar diliyorum korkma lütfen babam gırtlak kanseri akciğerinde nodül var kalp yetmezliği ileri boyutta hipertansiyonu var daha birsürü rahatsızlık ve 70 yaşında ama çok şükür evde atlattı sayılır hakeza bende 33 haftalık gebeyim covidim eşim askerde Allah’a sığınmaktan başka çaremiz yok Rabbim yardımcımız olsun 🙏🏻
MelekPotter sarptunamiz Allahim sifa versin.. Benim de kardeşim uzun süre kaldi yogun bakimda sizi cok iyi anlayabiliyorum. Cok şükür biz ciktik normal servise gecirdiler inşallah sizin de kisa surede gecer gider bu hastalik..