Handeoz Belki burdada gormussunuzdur cogu kisi ilk emzirmeden once gazi alinmis dogal maden suyundan bi cay kasigi verilmesinin bebege ilerde hic gaz yapmadigini soyluyor. Acaba deneyen var mi bunu?
Civcivinannesiii Handeoz gaz olayi anneden gecen bisey anne gaz yapan seyler yerse otomatikmen sutunden bebegede gecer. Ben oyle biliyorum Maden suyunu asla tavsiye etmem
Durussss Handeoz banada hemşire bi bayan demişti maden suyunu içir sarılık olmaz diye ilk gebeliğim de
Oznrasl Handeoz ilk defa duyuyorum böyle bir şeyi gaz olayı anneden geçer ki eğer sen üşütüp gazın olursa birde gazlı şeyler yersen bebekte gazlı olur ben ilk bebegımde rezene çayı uçuyordum hem sütüm artıyordu hemde bebegım gazlı olmuyordu
Durussss Handeoz Ozamanlar yaşım küçüktü herhalde her söyleneni sorgulamadan yaptım sarılık olmadı ama şimdi 2.ye hamileyim denermiyim asla 😞
Mimik Allah Allah, ilk kez ogrendim boyle bisey… Bu forumda daha neler neler ogrenecem🤭🤭🤭 Tabii asla boyle bisey yapmaya kiyamam bebegime🤯