a-melis 27 haftalık hamileyim. İdrar yolu enfeksiyonum var 2 gündür idrardan sonra kan geliyor doktora gittim bi sorun yok dedi munorol şase ilaç verdi sadece. Başına gelen var mı öneriniz var mı enfeksiyon için ne yapmalıyım
nevarneyokk a-melis Çok yüksekte değil neden kanama oldu ve normal karşılandı ya bence tekrar gidin doktora
a-melis nevarneyokk bugün tekrar gittim kan uyuşmazlığı için kanama olunca iğne oldum bugünde baktı ultrasonla bi sorun yok dedi
Milam_34 Benimde enfeksiyon daha yüksek çıktı ama munorol verdi progestan devam her kanamada direk doktora gidiyorum bakıyor herşey yolunda