Femina ilk hamileliğiniz mi bilmiyorum ama bu tarz çantalar kullanışlı olmuyor pek.Fenomenler hastane çantası olarak alıyorlar bence para vermeye gerek yok kabin boy valiz işinizi görecektir.
İlk çocuğumda valiz gibi olandan aldım pisman oldum,2.çocuğumda omuzdan askılı postacı çantası şeklinde aldım pişman oldum(eğilirken pat diye önüme düşüyordu).Bu çocuğumda sırt çantası aldım,en basit ve sadesinden.Trendyoldan agubebe 100lira