dnzm1 Kızlar sizler ne durumdasınız kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum daha keseyi görmeye pazartesi gidecegiz dün beta 1000 çıktı
dnzm1 dnzm1 ilk öğrendiğimde beta 62 çıktı iki gün sonra 173 dört gün sonra 1000 doktor kan vermene gerek yok artık pazartesi ultrasona gel dedi endişeleniyorum niye bilmiyorum
Loveis16 dnzm1 İnşallah böyle devam edersin canım. 14 haftam bitiyor en başından beri hiç hamile olduğumu anlamadım çok güzel geçirdim :)
bebeklibirisi dnzm1 bana 6. Hafta başladığında geldi canım puan 7+3 üm.. sadece sabahları bulantım oluyor
dnzm1 Zeynepp-krd aslında zor oldugunu biliyorum Allah yardım etsin sizede 😚ilk gebeliğimde sadece sabhları olurdu sonra rahattım bunda hiç yok denecek kadar az
dnzm1 Burcu-112 uzun sürmüş kuzum senin ki eminim çok zordur neyse ki az kalmıs doğumuna sağlıkla doğsun inşAllah🥰
dnzm1 Loveis16 yaa darısı benim güzel bi hamilelik gecirmeme Rabbim tüm hamilelerin bebeğini sağlıkla kucagına almasını nasip etsin inşAllah
canimbeybimmm Bende 5+3 Teyim hiç bulantım olmadı annem dilini ısır diyor. İnşallah böyle sona ereriz 🙏🏻💞
Kubra2721 canimbeybimmm daha cok erken 8.haftadan sonra basliyor malesef bende sevinmistim ama sevincim kursagimda kaldi 🙈