2inciannelik Ilayda08 ben de 36 oldum ikinci gebeliğim cuma günü kontrolüm var ilki sezaryendi bunu normal doğum istiyoruz bakalım bizde durumlar nasıl acaba ne diyecek doktor . Heyecanla bekliyorum belki de gün verir
Minikmucizemmm Ilayda08 bugün gittiğim kontrole henüz 2800 haftasıyla uyumlu gidiyor fakat çok iri bir bebek bekleme dedi doktorum çok zayıfla değil kilolu da değil dedi