miranbeyinmothersi Edacevik Edacevik ayy maşallah maşallah güzelliğe 🧿 kuzum benimde yarın özelde kontrolüm var 21+3 olucam acaba böyle gözükür mü çok merak ediyorum bebeğimin güzel yüzünü kacıncı haftasın net belli oldu sanki hafta benden çoktur gibi geldi