merakliblog eşim Ada isminde aşırı ısrarcı, daha cinsiyet belli olmadan isim belliydi🤣 Ada güzel bir isim bence modern ve cool ama galiba ismi sadece eşim koydu diye bi uyuz oluyorum ben de ikinci bi isim koysam mı diyorum, ama herkes o kadar alıstı ki bebekten bahsederken Ada diye bahsediliyor her ortamda o yüzden ikinci isim koysam bile kullanılmayacak kesin. Öyle olunca da boşuna kimlikte yer işgal etmesin, tek isim kalsın diyorum. Ben hep erkek hissettiğim için hiç kız ismi düşünmemiştim, erkek olsa Umut Deniz koyacaktım ikisini de hitap ederken kullanacaktım isimlerin. Ama kızımız oluyor, eşime kaptırdım isim koymayı 😂😂