Alisk Aysegul9371 ben kullanıyorum 14 aydır tatilde parkta piknikte her yerde bizimle ve gayet sağlam severek ve rahatça kullanıyoruz
Alisk Aysegul9371 kiwi nim aynı şekilde anne bebek çantasını da kullanıyorum ondan da memnunum ilk kızımda kullandım şimdi ikinciye hamileyim ona da nasip olacak inşallah☺️ Tavsiye ederim ikisini de