Sdf140518 Merhaba 6+3 deyiz 2 gündür kanamam var ilk gün acile gittiğimde bebek için herhangi kötü bir durum söylenmedi kalp atışı da başlamış ama kanamam devam ediyor bu durumu yaşayan var mı ?
Gurbetten Sdf140518 Ben de yaşadım 4. Haftamda başladı iğneyle durdu, 6. Haftamda tekrar kahverengi olarak başladı ve 14. Haftaya kadar devam etti. Şimdi şükür devam ediyoruz, dinlenin yatın kalkmayın, doktor kontrolünde olun mutlaka tabi
Seydadilek26 Sdf140518 5. haftada başladı 18 haftaya kadar devam etti bazen iki üç gün bazen bir kere gelip bir hafta gelmiyordu progestan kullandım ilk haftalarda iğne kullandım 23. Haftada kese arkasındaki kanamanin durduğunu ve ilaçları bırakmamı söyledi doktorum sizin belki daha kısa sürede geçer bol bol yatıp dinlenin ve icebildiginiz kadar çok su için
Gzmlerce Sdf140518 bende yasadim cnm 6-7 haftalardi sanirim bir gece wc ciktigimda pembe sulu degisik bi akintim oldu sonra kipkirmizi gece 1 de doktoruma yazdim hemen progestan al dedi kullandim kahverengi lekelenme seklinde 4-5 gjn devam etti suan 12 haftadayim sukur birdaaha olmadi ama hapi hala iciyorum umarim sorunsuz atlatirsn
Sdf140518 Gzmlerce benim de bu sabah kahverengiye dönmüştü suan yine kan geliyor daha yeni başladım ilaca umarım işe yarar
Gzmlerce Sdf140518 c Sdf140518 kahverengiye donduuse ise yaramaya baslamistir o sen yat hep ayaklarini kaldir yastik koy wc harici kalkma cok dus falan alirkende cok sicak alma dikkatli ol
Olmamisskurabiye Sdf140518 Sdf140518 merhabalar canım benim ilk 3 ay kanamam geldi hem progestan kullandım hemde iğne kullandım kanamam çok yoğun bir şekilde geliyordu bi doktoruna danış istersen ama progestanı ben fitil gibi alttan koydum günde 3 kere 4 aya kadar kullandım şükür artık gelmiyor ama iğneninde çok faydası var ikisi birlikte çok işe yarıyor