Fatmanur99 Kızlar 8 haftalık olduk göğüs ağrısı ve üşüme dışında bi şey hissetmiyorum bide biraz iştahsızlık oldu hangi cinsiyette olan özellikler bunlar çok merak ediyorum yaa tabi her şeyden önce sağlıklı olmasını istiyorum
Semakacan Fatmanur99 cinsiyet belirtisi bi şey yok saçmalık sadece ilk hamileliğimden tamamen farklı bi hamilelik geçiriyorum şu an hatta karnımı gören de erkek karnı gibi diyo ama 2.kızıma hamileyim 32. Hafta 😂
Nurrrtkn42 Kuzum bende 7+3 olduk bulantı kusma falan çok bi şey yok sabahları oluyor sadece etrafımdaki herhez erkek diyor bizde daha bilmiyoruz bakalım ne gelicek 🐣🥰